NASLOVNICA | IMPRESSUM | SADRŽAJ | SAŽECI RADOVA
Claudia Cieri Via Aby Warburg i nasljedovanje antike: morfologija i povijest
Han Lamers Nasljedovanje antike povijesna lutanja
Katia Mazzucco Nachlebende, Nachleben – Načini nasljedovanja antike u (nekim) slikama i tekstovima u Warburgovoj Biblioteci
Rebeka Vidrih Od retorike ka umjetnosti – Albertijevo teoretiziranje o vizualnim umjetnostima i njegova politička utemeljenost
Doron Bauer Reupotreba rimskih sarkofaga i pojava romaničke skulpture u sjevernoj Španjolskoj
Romana Rupiewicz Kretanje nebeskih tijela u srednjovjekovnoj ikonografiji: kršćansko preuzimanje antičke kozmologije
Fabio Tononi Andrea Mantegna i ikonografija žalujućih: Warburgove “formule patosa” i teorija estetskog suda
Barbara Baert Studije o zagrobnom životu i Ocassio grisaille u Mantovi (Mantegnina škola, 1495. -1510.)
Stephanie Heremans Načini gledanja Warburgovih Sassettija
Simona Drăgan Antički prežici, iznimna značenja: ikonografski odjeci Danteove Ifigenije u ranorenesansnoj umjetnosti Siene
Thodoris Koutsogiannis Pojava antičkih grčkih motiva u renesansnoj umjetnosti Njemačke posredstvom Italije: crteži Cirijaka Ankonskog i njihova iskrivljena percepcija
Giacomo Montanari Od Cirijaka do Sandra: prijenos kulturalnih i figurativnih modela antičke Grčke s Pizzecollijevih putovanja na Botticellijeve slike
Alessandra Galizzi Kroegel Od ratnog heroja do roba ljubavi: o prikazima Ahileja sa Skirosa u renesansi
Giuseppe Capriottii – Francesca Casamassima Hermafrodit i Ifija: tekst i slike iz dva Ovidijeva mita koji vizualiziraju interseksualnost u ranom modernom dobu
Lasse Hodne Nasljedovanje Grčke u talijanskoj renesansi: Warburgova „ničeovska“ kritika Winckelmanna
Laura Stagno Teme iz rimske povijesti u Prinčevskoj palači Andrea Dorie
Filipa Araújo „Ljubav je vatra koja gori nevidljiva“ Antički grčki erotski prikazi u Alciatovoj Emblemati i u pjesmama Camõesa
Jasenka Gudelj Resemiotizacija istočnojadranskih starina: uporaba i zlouporaba antičke prošlosti
Antun Baće – Maja Zeman Antičko božanstvo vodâ u dubrovačkim ljetnikovcima i palačama ranog modernog doba
Agnieszka Skrodzka Antička nadahnuća u ideološkim programima umjetničkih djela pod pokroviteljstvom kralja Stanislava Augusta (1764.-1795.)
Ylva Haidenthaller Preuzimanje i prilagodba antike: uporaba antičkih toposa na medaljama ranog modernog doba
Palma Karković-Takalić „Morski“ Parnas i ikonografski program glavnog (zapadnog) pročelja HNK Ivana pl. Zajca u Rijeci
Claudio Zambianchi Izgubljeno i nađeno: arheološki ostaci i suvremena umjetnosti
Rita Ladogana – Ciro Parodo – Marco Giuman “Nepogrešivi znak sudbine” – Osvrti na ikonografiju mita o utemeljenju Rima u umjetnosti fašističkoga razdoblja
Roberta Minnucci Hrpe dronjaka i dvostruka zapažanja Tumačenje klasične Venere u umjetnosti Arte Povera
Anthi-Danaé Spathoni Idilično, pastoralno i apstraktno: Cy Twomblyjeva zamišljena Arkadija
Karen von Veh Klasična mitologija kao satira – Realnosti ‘’nove’’ Južne Afrike u ciklusu Rođenje nacije Diane Victor
Jarosław Janowski Postojanje i prolaznost: antička ideja broja u konceptualnoj umjetnosti
IKON 1 | IKON 2 | IKON 3 | IKON 4 | IKON 5 | IKON 6 | IKON 7 | IKON 8 | IKON 9 | IKON 10 | IKON 11 | IKON 12 | IKON 13