NASLOVNICA | IMPRESSUM | SADRŽAJ | SAŽECI RADOVA
Dino Milinović: Heroji ne plaču Fizička bol i „moralna tjeskoba“ u grčkoj i rimskoj umjetnosti
Emanuela Fogliadini: Pokolj nevine dječice – prikaz biblijske patnje na mozaicima u crkvi Hora
Jakov Đorđević: Užasi izopačene euharistije: osjećajući bol Pelopova raskomadanog tijela u kodeksu Panteleimon 6
Gili Shalom: Trostruko mučeništvo u crkvi Notre Dame u Mouzonu
Dmitriy Antonov: Sužnji u paklu u ikonografiji srednjovjekovne ruske umjetnosti: stavovi i geste
Nataša Golob: Job patnik: rasprava o ikonografiji kranjskog rukopisa Moralia iz Kranja (1410.)
Ivana Čapeta Rakić – Valentina Živković: Majčinska bol u prikazima čuda kao dio katoličke propagande u kasnom srednjem i ranom novom vijeku
Milena Ulčar – Saša Brajović: Jedno tijelo, više trupova: prikazivanje izmučenog Kristova tijela u ranonovovjekovnoj Boki kotorskoj
Paolo Sanvito: Bol u prikazima emotivne prisnosti Lutgarde iz Tongerena i Katarine Sijenske s razapetim Kristom kao impuls inovativnoj ikonografiji
Giuseppe Capriotti: Bol antičkih bogova i heroja Uporaba podignutih ruku kao “formula patosa” na drvorezima Giovannia Antonia Rusconia za djelo Trasformationi Lodovica Dolcea
Claudia Cieri Via: “Una baruffa bellissima’’ Pokolj nevine dječice: antička tragedija u modernim vremenima
Yvonne Dohna Schlobitten: Guardini i Michelangelo: patnja u umjetnosti Suprotstavljene strane u umjetničkom stvaralaštvu
Sanja Cvetnić: Dubrovačka slika Pokajanje sv. Petra Cesarea Francanzana i ikonografija pokajanja u L’arte de’ cenni Giovannia Bonifaccia (1616)
Alessia Pannese: Skup dokaza: prikaz ranonovovjekovnog entuzijazma
Anuradha Gobin: Smrt u zasjedi: spolnost, plodnost i smijeh u sjeni izmučenih tijela
Pierre-Olivier Ouellet: Suzbijanje ili potiskivanje boli: strategije emulacije i pretvorbe koje koriste slike isusovačkih misionara u Novoj Francuskoj
Vladimir P. Goss: Iznad Morsea Peckhama Ljubav i bol u djelima Antoinea Watteaua
Francesco Leonelli: Constitutio Criminalis Theresiana i prikaz mučenja u njemačkom kaznenom zakonu tijekom Prosvjetiteljstva
Marta Equi Pierazzini: “Tema boli je posao kojim se bavim” Louise Bourgeois i ikonografija histerije – preuzimanje vidljivosti boli
Hans-Peter Söder: Bol je dobra Warburgova i Heideggerova ikonološka borba protiv tehnološke modernosti
Giulia Bordignon – Maria Bergamo: Ikonografije i formule patosa u Aby Warburgovom Mnemosyne Atlasu Analiza tabli 5, 6, 41, 41a, 53, 56 i 58
Dorota Kownacka-Rogulska: Iznad boli i ka duhovnom buđenju Doživljaj rata i svakodnevne životne traume Andrzeja Wróblewskog
Barbara Crostini: Prirodna patnja: Viola, Psellos i kršćanska ekologija boli
Janneke Schoene: Objektivizacija subjekta O prikazima umjetnika u boli
Karen von Veh: Bol mučeništva: sablasne žrtve Diane Victor
Marko Špikić: Didaktičke slike boli: uporaba i zlouporaba ruševina u Europi nakon 1945
Elisabeth Punzi: Umjetnost i mentalno zdravlje kao sastavni dio kulturnog nasljeđa i suvremene prakse
Rosanna Bianco: Il culto di Santa Caterina d’Alessandria tra silenzi, assenze ed omissioni
Davide Stimilli: Timely Fragments
Zrinka Blažević: Schiavoni: Artists, Nation, Ideology
Cássio Fernandes: Aby Warburg in Buenos Aires
IKON 1 | IKON 2 | IKON 3 | IKON 4 | IKON 5 | IKON 6 | IKON 7 | IKON 8 | IKON 9 | IKON 10 | IKON 11 | IKON 12 | IKON 13