NASLOVNICA | IMPRESSUM | SADRŽAJ | SAŽECI RADOVA
Amy Singleton Adams: Učiti gledati: značenje nevidljive ikone u Idiotu Dostojevskog
Deborah Walberg: Tradicija i propaganda venecijanske ikone Madonna della Pace
Rebeka Vidrih: Ikonizacija na djelu. Maljevičev Crni kvadrat – moderna ikona u Galeriji Tate Modern
Elena Ene D-Vasilescu: Razvoj europskog slikarstva ikona u 20. stoljeću
Isolde Thyrêt: Ikona kao medij u oblikovanju slike sveca – najranije ikone Sv. Nila Stolbenskog
Ana Šeparović: Ikone i hrvatsko slikarstvo ranog 20. stoljeća
Donald Ostrowski: Posljednja večera iz Litsevoi letopisnyi svod (Ilustrirane ljetopisne kronike)
Ding Ning: Ponovno čitanje Li Gonglinove Slike ladanja (shan-zhuang tu) u Villi I Tatti
Alexei Lidov: Ikoničnost kao prostorni koncept – Nova vizija ikone u suvremenoj teoriji umjetnosti
Ashley Elizabeth Jones: Ikone moći – kasnoantički carski portret kao lik i talisman
Branka Gugolj — Danijela Tešić-Radovanović: Ikone oltarne pregrade iz manastira Žiče
Olga Gratziou: Od neba do zemlje – percepcije realnosti u slikarstvu ikona
Michael S. Flier: Krštenje Kristovo u moskovijskoj ikonografiji – tradicija i inovacija
Davor Džalto: Ikone – između slika i riječi. Načini prezentacije ili načini bivanja?
Yvonne Dohna Schlobitten: Forma slike i liturgijska izobrazba
Zoraida Demori Staničić: Čudotvorne ikone u Dalmaciji
Gaetano Curzi: Dva triklinija pape Lava III kao primjeri “ikona moći”
Claudia Cieri Via: Nevidljivo u vidljivome – Navještenje Antonella da Messine od narativa do ikone
Giuseppe Capriotti: Određivanje granica legitimnog kulta – povijest jedne jadranske ikone
Dmitriy Antonov: Kosa u zraku – demoni i grješnici u staroruskoj ikonografiji
IKON 1 | IKON 2 | IKON 3 | IKON 4 | IKON 5 | IKON 6 | IKON 7 | IKON 8 | IKON 9 | IKON 10 | IKON 11 | IKON 12 | IKON 13