NASLOVNICA | IMPRESSUM | SADRŽAJ | SAŽECI RADOVA
Rosa Alcoy: Klarise, monarhija i franjevci: u kapeli Sv. Mihovila u samostanu Pedralbes i drugi primjeri
Barbara Baert: Tko mi se dotiče haljina? Ozdravljenje žene oboljele od hemoragije između teksta, slike i tabua u vizualnoj kulturi ranoga srednjeg vijeka
Xavier Barral i Altet: Sveti Franjo i Inocent III. u Assisiju: bilješke o franjevačkoj ikonografiji u evangelizacijskoj misiji
Pere Beseran: Od vitraja do grobnice: franjevačka ikonografija u Kataloniji (13. – 14. st.)
Stefania Biancani: Franjevačka ikonografija u Salentu
Adam Jan Błachut: Scena stigmatizacije sv. Franje Asiškoga u smjernicama ikonografije oltara reformirane crkve u Poljskoj
Milvia Bolatti: Drugačiji prikaz Glorije: sveti Franjo iz Montefalca
Ivana Čapeta: Ikonografija Bogorodice na poliptihu Girolama da Santa Croce u franjevačkoj crkvi na Košljunu
Constanza Cipollaro: Franjevačka propovijed u talijanskom slikarstvu 13. stoljeća
Roberto Cobianchi: Primjedbe i dodaci ikonografskom korpusu Blaženoga Michela Carcana iz Milana – propovjednika opservantskoga pokreta
Simona Cohen: Životinjsko trojstvo smrtnih grijeha u franjevačkoj ikonografiji
Donald Cooper: Nemojte ljubiti svijeta (Ivan, I, 2:15): Sveti Franjo kao alter Christus u talijanskom slikarstvu kasnoga srednjega vijeka
Branislav Cvetković: Franjevci i srednjovjekovna Srbija: svjedočanstva u umjetnosti
Sanja Cvetnić: Slika Povratak sv. Obitelji iz Hrama sa sv. Antunom Padovanskim Gian Antonija Guardija i posttridentska ikonografija u osmanskoj Bosni
Claudia D’Alberto: Puccio Capanna u Oratoriju Bratovštine flagelanata sv. Rufina: primjer kasnoga 14. st. u Assisiju
Yvonne zu Dohna: Magdalenino pokajanje: geneza franjevačkoga ikonografskoga prikaza
Igor Fisković: Rani prikazi sv. Franje u umjetnosti južne Hrvatske
Holly Flora: Empatija i potvrda vizije u rukopisu MS 410 iz oxfordskoga Corpus Christi Collegea
Ivan Gerat: Susret posljednjega prijatelja: vizije u prikazima umirućih sv. Franje i sv. Elizabete
Petr Hlaváček: Sluge Antikrista: osuda franjevaca na utrakvističkim (husitskim) prikazima u Jenskom kodeksu
Emanuel Hoško: Izvorište i utjecaji na umjetničko stvaralaštvo Hrvatske franjevačke provincije sv. Ćirila i Metoda
Rūta Janonienė: Ideje franjevaca opservanata na freskama crkve Sv. Franje i Bernardina u Vilniusu početkom šesnaestog stoljeća
Dalia Klajumienė: Prikaz križnog puta u bivšem klaustru bernardinskog samostana u Tytuvėnaju
Marijana Kovačević: Sv. Ljudevit Tuluški u kontekstu franjevačke ikonografije na portalu crkve Sv. Franje u Anconi
Vinni Lucherini: Pripadnici kraljevske obitelji i franjevačka ikonografija u kompleksu samostana Sv. Klare u Napulju: Krist na tronu u kapitularnoj dvorani
Andrea Pala: Nikodemovo drveno raspelo u Oristanu: primjer franjevačke ikonografije na Sardiniji
Heinrich Pfeiffer: Nekoliko primjera franjevačke umjetnosti i arhitekture u Meksiku
Ivana Prijatelj Pavičić: Prilog poznavanju ikonografije oltarnih slika Baldassarea D’Anne u franjevačkim samostanima Dalmacije, Kvarnera i Bosne
Béla Zsolt Szakács: Ciklus fresaka o Djevici Mariji u Franjevačkoj crkvi u Keszthelyju
Xavier John Seubert: Franjo Asiški u Cranachovu svijetu
Alessandro Simbeni: Slikarska dekoracija u apsidalnim kapelama u crkvi Sv. Franje u Udinama iz 14. stoljeća
Alessandro Tomei: Nikola IV. – prvi papa franjevac, naručitelj i mecena
Nicoletta Usai: Poliptih iz Ottane: život sv. Franje na slici iz 14. stoljeća
IKON 1 | IKON 2 | IKON 3 | IKON 4 | IKON 5 | IKON 6 | IKON 7 | IKON 8 | IKON 9 | IKON 10 | IKON 11 | IKON 12 | IKON 13