NASLOVNICA | IMPRESSUM | SADRŽAJ | SAŽECI RADOVA
Yoni Ascher: Bruegelov orač i pad povjesničarā umjetnosti
Péter Bokody: Nakon paradigme – ikonografija i Giotto
Claudia Cieri Via: O novoj ikonologiji: geologija slika na primjeru Mantegninih djela
Yvonne zu Dohna: Mističnost uzvišenoga: doživljaj spasenja u Michelangelovu Posljednjem sudu
Frédérique Dubard de Gaillarbois: Porcija ranjava vlastito bedro (1664.) Elisabette Sirani:dio nijeme elokvencije ili metaslika?
Michael Ann Holly: Ikonologija i fenomenološka imaginacija
Colum P. Hourihane: Ikonografija na raskrižju: revidiranje
W. J. T. Mitchell: Četiri temeljna koncepta znanosti o slici
Andrei Pop: Ikonologija i logika vjerovanja: primjer Anselmove kapele u Canterburyju
Ivana Prijatelj Pavičić: Istina i zablude o recepciji antike u 15. stoljeću u trogirskome humanizmu
Alessandro Rossi: Mediji i metodološko gniježđenje: dvije teorijske slike Lorenza Lotta
Tony Seaton: Didron i sluškinje ikonografije u Velikoj Britaniji devetnaestog stoljeća
Emma Sidgwick: Blistavi ostaci: kasnoantički motiv strigila i plodonosni Dunamis/Energeia
Laura Stagno: Položaj umjetnosti kroz prizmu vanitasa: primjeri iz genovskoga slikarstva
György E. Szönyi: Medijalnost kulture – Teorije kulturalne reprezentacije
Rebeka Vidrih: Pogrešna poimanja i interpretacije povijesti umjetnosti Abyja Warburga
IKON 1 | IKON 2 | IKON 3 | IKON 4 | IKON 5 | IKON 6 | IKON 7 | IKON 8 | IKON 9 | IKON 10 | IKON 11 | IKON 12 | IKON 13