NASLOVNICA | IMPRESSUM | SADRŽAJ | SAŽECI RADOVA
Alexei Lidov: Marijino svećenstvo kao paradigmatski prikaz kršćanske vizualne kulture
Timothy Verdon: Marija u europskoj umjetnosti
Veronika Nela Gašpar: Mater misericordiae
Maria Lidova: XAIPE MAPIA Prikaz Navještenja u nastajanju
Kristine Sabashvili:Rani prikazi Majke Božje u gruzijskoj umjetnosti (5.-10. stoljeće)
Alessandro Tomei: Giottovo Navještenje u kapeli Areni u Padovi između istoka i zapada
Kayoko Ichikawa: Krunidba Djevice Marije Guida da Siene: Marijina pobožnost u trinaestom stoljeću između istoka i zapada
Federica Volpera: Ikonografija i pobožnost kao aspekti maniere grece. Zapažanja o različitim marijanskim ikonama u franjevačkom rukopisu iz kasnog 13. stoljeća
Fuensanta Murcia Nicolás: Bizantinski utjecaj u rukopisima Les Miracles de Nostre Dame Gautiera De Coincija
Stefania Paone:Apokalipsa i majčinstvo. Mulier amicta sole u crkvi Sante Marie Donnaregine u Napulju
Štefan Valášek: Ikonografija Djevice Marije na srednjovjekovnim zidnim slikama crkve u Ludrovoj – Kúti u Slovačkoj
Saša Brajović – Milena Ulčar:Bogorodičine slike, legende i čuda u Boki Kotorskoj u ranom novom vijeku
Valentina Živković: „Satana in forma della Madonna“ Serafino Razzi i dominikanska opservantska reforma u Kotoru
Ivana Čapeta Rakić – Giuseppe Capriotti: Dvije marijanske ikonografske teme pred licem Islama Jadranski primjeri u ranom novom vijeku
Mauro Salis: Ikonografija Bogorodice Hodegitrije na prostoru Krune Aragonije u ranom novom vijeku: kanoni, alotropije i varijante
Alessandra Galizzi Kroegel: Oltari Bernarda Zenalea u Getty muzeju i Muzeju umjetnosti u Denveru: primjeri za raspravu o ikonografiji Bezgrešnog začeća
Yvonne Dohna Schlobitten: Sikstinska Madona – Heidegger i milosrđe “slike” Marijanska ikonografija između istoka i zapada
Elissa Auerbach: Uvođenje Djevice Marije u nizozemsku umjetnost ranog novog vijeka
Hannah Iterbeke: Njegovanje pobožnosti „Zatvoreni vrtovi“ 16. stoljeća iz Nizozemske
Rosa Margarita Cacheda Barreiro: Obrana Marije i trijumf nad herezom – post-tridentski prikazi
Carme López Calderón: Amblematizacija Marije – Prikazi amblema koji tumače Djevičino posredovanje na Iberijskom poluotoku u ranom novom vijeku
Ana Cristina Sousa: Prikaz Bezgrešnog začeća – od zaštitnice Portugala do tradicionalnog nakita
György E. Szönyi – Ildikó Sz. Kristóf: Multimedijski kult Djevice Marije koji je stvorio i novčano podupirao mađarski aristokrat Pál Eszterhazy (1635.-1731.)
Silvia Marin Barutcieff: Bijeg u Egipat: Djevica Marija kao Nositeljica Krista Ikonografski primjeri na rumunjskim zidnim slikama 18. i 19. stoljeća
Marco Bogade: Marijanski stupovi u središnjoj Europi kao medij post-Tridentske rekatolizacijske politike
Benjamin Foudral: Djevica Marija, obična žena iz naroda, u kontekstu belgijske i europske ikonografske obnove u fin-de-siècleu
Barbara Aniello: U spoju zvuka i boje – Uznesenje Gaetana Previatia i skrivena glazba
Bertrand Cosnet: Djevica Vrlina: prolazna sreća
IKON 1 | IKON 2 | IKON 3 | IKON 4 | IKON 5 | IKON 6 | IKON 7 | IKON 8 | IKON 9 | IKON 10 | IKON 11 | IKON 12 | IKON 13